Darwinis Austraalia viisasid aktiveerimas

Austraalia viisad mis meil enne reisi algust onnestus saada on ‘permanent resident’ viisad ning mida pidi aktiveerima riiki sisenendes uhe aasta jooksul peale arstliku kontrolli labimist. Meie tahtajaks oli 8.aprill 2009 ning olgugi, et esialgu plaanisime me selleks ajaks juba Austraaliasse kohale jouda, sai meile Pakistanis selgeks, et sinna me selleks ajaks mootorrattal ei joua. Otsustasime siis Indiast korraks Austraaliasse lennata ja need viisad ara aktiveerida. Uurisime hindu ning leidsime soodsamad piletid Chennaist Singapuri kaudu Darwinisse lennates.

Enamus aeg paike loomas korgel taevas ja oli jube palav, kuid oli ka selliseid hetki :-)

Enamus aeg paike loomas korgel taevas ja oli jube palav, kuid oli ka selliseid hetki 🙂

Joudsime Darwinisse umbes kella 5 ajal hommikul. Vasinuna kuid vaga arevil. Tegemist oli ikkagi vaga tahtsa hetkega meie jaoks, jaavad Austraalia piiril meile nuud soovi korral ju alati avatuks. Niisiis lahenesime passikontrolli, endal suda sees uha kiiremini poksumas. Ulatame ametnikule oma passid, kes neid uuris veidi ja seejarel templi sisse loi. Ja koik. Ei mingit kinnitust, et meie viisad nuud aktiveeritud on, isegi mitte “Welcome to Australia”, naeratusest raakimata :-). Jaime hetkeks mokk tollakil ning kusisime siis, et “kas see ongi koik, me tulime siia oma viisasid aktiveerima?”, mille peale noormees vastas, et “Jah, see on koik” ja oligi koik :-D. Nii palju siis tseremooniast, tamme pargadest, lille sulemitest, sampusest ja peaministri kae surumisest :-D!
Meie soe vastuvott jatkus kui hostelisse joudsime, kus esialgu saime me pahandada, et neid ules aratasime (olgugi, et andsime oma booking form’s teada, et jouame varakult :-)) ja siis taheti meie kaest ekstra oo eest lisa kusida (olgugi, et kell oli nuudseks juba pea seitse hommikul)! Kus on see palju kuuldud ja kiidetud austraallaste sobralikkus, motlesime endamisi :-D?! Nagu hiljem leidsime, voib olla ei ole Darwin see paris oige koht selle kohtamiseks :-D!

Ohtusoogil Stuartiga

Meie luhikene randevuu Darwinis ei kestnud rohkem kui moned paevad ning ega me midagi erilist nende paevade jooksul ei teinudki. Kuid vaid see, et Stuart, reisumees kellega me Turgis Iraani viisat oodates kohtusime, oli nuudseks mootorrattal juba Austraaliasse joudnud ning peatus samuti paar paeva Darwinis ja uheskoos veetsime me uhe toreda ohtu.